תפריט

Menu

קריירה

  • מנהל.ת למחלקת שמאות

    חברת פז כלכלה והנדסה, חברה מובילה בתחומה, מגייסת מנהל.ת למחלקת שמאות.

    הזדמנות נדירה להוביל ולהשפיע בעולם השמאות

    אחריות לגיבוש האסטרטגיה של תחום השמאות בחברה והובלת פעילות המחלקה ברמה העסקית והמקצועית

    תיאור התפקיד:

    • ניהול והובלת מחלקה של מעל 10 שמאים
    • גיבוש אסטרטגיה ארגונית בתחום השמאות
    • ניהול עסקי, פיתוח שוק והרחבת תחומי פעילות
    • ניהול משאבים ואחריות על תוצאות: אחריות לבניית וניהול התקציב, כולל אופטימיזציה של משאבים ותשואה
    • יצירת הזדמנויות עסקיות חדשות, חיזוק ופיתוח קשרים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים
    • עבודה מול הגופים הגדולים במשק במגזר הציבורי והפרטי
    • הובלה והנחייה של הצוותים, מתן מענה לנושאים מקצועיים מורכבים
    • פיתוח תהליכי ייעול ואיכות במחלקה
    • כפיפות למנכ"לית

    דרישות התפקיד:

    • תואר אקדמאי רלוונטי
    • רישיון שמאי מוסמך- חובה
    • ניסיון מקצועי וניהולי נרחב בתחום השמאות של 10 שנים ומעלה
    • מומחיות בתחומי שמאות מגוונים: עריכת דוחות אפס, הערכות שווי לצורך בטחונות לאשראי, חוו"ד במסגרת דיווחים של חברות ציבוריות לפי תקן IFRS, בדיקות כלכליות לתוכניות פינוי בינוי, טבלאות הקצאה ואיזון, השגות על היטלי השבחה ועוד
    • יכולת מוכחת בניהול יחידה עסקית, עמידה ביעדים כלכליים וניהול צוותים
    • ראייה עסקית ואסטרטגית רחבה
    • כישורי ניהול, מנהיגות והנעת צוותים
    • יכולת פתרון בעיות מורכבות והתמודדות עם אתגרים עסקיים

    הצטרפו אלינו להיות חלק מצוות מנצח בחברה דינאמית

    קו"ח ניתן לשלוח לענת: [email protected]

  • מנהל.ת פרויקטים

    תיאור התפקיד:

    • הובלת פרויקטי ייעוץ בתחום הנדל"ן למשרדי ממשלה, רשויות ויזמים פרטיים.
    • הכנת סקרי היתכנות, חוות דעת ומחקרים בתחום התכנון והנדל"ן.
    • ניהול פרויקטים, תוכניות והסכמים בתחומי התכנון והפיתוח ברמה הלאומית והמקומית.
    • עבודה מול רשויות התכנון, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות ויזמים פרטיים.
    • עבודה בצוותים מולטי- דיסציפלינריים הכוללים: מתכנני ערים, שמאים, כלכלנים ומהנדסים.

     דרישות התפקיד:

    • תואר שני בתכנון ערים ואזורים/ גאוגרפיה/ מקרקעין/ אדריכלות.
    • ניסיון של 3 שנים לפחות בתחומים הבאים:
      פרויקטים מגוונים בתחום התכנון: הכנת סקרי היתכנות תכנוניים/כלכליים לפיתוח חטיבות קרקע, כתיבת עבודות מחקריות בתחומי הנדל"ן, ניסוח חוות דעת, ניירות עמדה, סקירות אורבניות וכו'
      קידום סטטוטורי של תכניות: הכרות עם תהליכי קידום סטטוטוריים וניסיון מעשי בניהול יועצים, עבודה מול גופי התכנון, רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה.
    • ניסיון בניהול פרויקטים.
    • יכולת כתיבה ועריכה של מסמכים ומצגות ברמה גבוהה.
    • יכולת למידה עצמאית, עמידה בתנאי לחץ ויצירתיות.
    • שליטה ביישומי Office  ו-GIS.

    העבודה במשרה מלאה, משרדינו ממוקמים בהרצליה פיתוח

    המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

    קו"ח ניתן לשלוח לחן: [email protected]

  • שמאי.ת מקרקעין

    תיאור התפקיד:

    • עריכת דוחות אפס
    • הערכות שווי לבטוחה (תקן 19)
    • בדיקות עסקיות
    • עבודות שמאיות שונות

     דרישות התפקיד:

    • שמאי.ת מקרקעין מוסמך.ת
    • ניסיון בעריכת דוחות אפס למערכת הבנקאית – חובה
    • ניסיון בהערכות שווי ובדיקות כדאיות – יתרון
    • שליטה באקסל ובוורד ברמה גבוהה
    • יכולת התנסחות גבוהה בעל פה ובכתב
    • מוטיבציה גבוהה ורצון להשתלב לתקופה ארוכה
    • משרה מלאה וש"נ לפי צורך

    המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד

    משרדי החברה ממוקמים בהרצליה פיתוח

    קורות חיים לשלוח ל:  [email protected]

  • כלכלנ.ית מתחיל.ה

    תיאור התפקיד:

    • עריכת דו"חות ליווי פיננסיים לפרויקטים בתחום הנדל"ן
    • אישורי תשלומים
    • מתן מענה ליזמים ולבנקים
    • עבודה בצוות

    דרישות התפקיד:

    • השכלה אקדמית: כלכלה / מנע"ס
    • ניסיון תעסוקתי של עד כשנתיים בתחום נדל"ן / בנקאות / אשראי  – יתרון
    • שירותיות גבוהה
    • ייצוגיות ויכולת תקשורתית גבוהה

    העבודה במשרה מלאה, משרדינו ממוקמים בהרצליה פיתוח

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

    קו"ח ניתן לשלוח לחן: [email protected]

  • עוזרת אישית למנכ"לית

    עוזר.ת אישי.ת לתפקיד מרכזי ודינאמי הכולל אחריות רחבה על תיאום ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, תיאום והכנה לפגישות, מעקב אחר משימות וביצוע מטלות שונות תוך שמירה על דיסקרטיות מלאה וניהול עצמי מצוין.

    תיאור התפקיד:

    • ליווי המנכ"לית בניהול שוטף של סדר היום
    • ליווי המנכ"לית בפגישות לפי צורך, ריכוז משימות, מעקב ובקרה
    • ניהול יומן דינאמי, תיאומים מול גורמים בכירים, תיאום נסיעות ואירועים
    • הכנת סיכומי פגישות
    • מעקב אחר משימות, דוחות, מצגות ותיעוד
    • הכנת מצגות, מסמכים וחומרים מקצועיים לישיבות, הרצאות וכנסים
    • ממשק צמוד עם כל הממשקים בארגון, לקוחות וספקים חיצוניים

    דרישות התפקיד:

    • ניסיון בתפקיד דומה- 3 שנים ומעלה
    • ניסיון בעריכת מצגות ושליטה מלאה בתוכנות ה- Office
    •  זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות לפי צורך 
    • תואר אקדמאי- יתרון
    • סדר וארגון, יוזמה ודיסקרטיות 
    • גישה שירותית, ויחסי אנוש מעולים
    • יכולת לעבוד תחת לחץ וריבוי משימות 
    • יכולת עבודה עם ממשקים מגוונים – פנים וחוץ ארגוניים

    *המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד

    קו"ח ניתן לשלוח ל: [email protected]

  • אדמיניסטרטור.ית

    תיאור התפקיד:

    • אחריות לניהול יומנים מורכבים ותיאום פגישות מרובות משתתפים.
    • סיוע ותמיכה אדמיניסטרטיבית למחלקות בחברה.
    • עבודה בצוות אדמיניסטרציה: ניהול משרד, מענה טלפוני, אירוח, ספקים מתן שירות לכלל עובדי החברה.
    • סיוע לתחומי מש"א השונים בחברה.

    דרישות התפקיד:

    • תואר ראשון – יתרון
    • ניסיון אדמיניסטרטיבי וניהול יומנים מורכבים
    • שליטה מלאה בתוכנות ה- Office
    • סדר וארגון, שירותיות ואדיבות, יוזמה ומוטיבציה גבוהה, נמרצות ויחסי אנוש טובים
    • יכולת עבודה עם ממשקים מגוונים – פנים וחוץ ארגוניים

    העבודה במשרה מלאה

    *המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד

    קו"ח ניתן לשלוח ל: [email protected]

מעוניינים להצטרף אלינו ולא מצאתם משרה מתאימה ?

loading
accesibility icon